CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, July 3, 2011

meNgemas rUmah di haRi aHad..:)


huaH..haRi aHad yaNg meNyamaNkan. aLhaMduLiLah..masiH bernaPas laGi..:) laeN raSe berweeKend di rUmah pas kaweN nih.waLaupuN hubbY nUn jauH di peraNtauaN, sHaye masiH boLeh jaLankan kerJa rumaH bukan?..:)

so, aHad ni maLas nk trUn keJe waLauPun buKan tuRn sHaYe keJe. duLu, mMg turUn sbb naK siaPkan koJe.skaNg daH jadi biNi oraNG, kuraNgkan siKit la..aha, naK diJadiKan cerita puLak miNggu depaN aHad keNe saMbut datiN peNgaraH kami. wa jaDi LO lagi..haiYah..*take it as challenge. sbb orang Len suMe taMo.*

seawaL kuL 630 pg sHaYe daH terJage.*kaT sawaK ni daH teraNg benDeraNg dah*.ni Kes seLalu baNgun aWal g Keje sbb tU weeKend tak rEti baNgun laMbat.hik3..

paStu keMas biLik dLu.kuaKan baraNg-baraNg suMe dari biLik n saPu. pasTu mOp. raMbut jeNis guGur cpt, keNe saPu ari2.adeH. MeMang sPesis taKleh bela raMbut paNjang nih.hohoho...~



liHat beBaraNg yaNg teLah KeLua daRi biLik.ceMane la naK pindaH nanTi yeK.adeH.ade laGi tersOrok2 tu xnaMPak...hoho..



lepas keMas biLik n mOp, keMas ruaNg stor puLak.mak aii, manyak beTol kotoraN deGiL.hiK3.perLu diMop juGe.:) sLowLy moP la.ha, bersiH pon. seMentara tUh, sesiaP dah jeMur kain bagai kat Luar.haRi teNgah paNas, eLok sgt la tUH.

ni daTang gaS raJin kaN, abis suMe laP kaKi aku basuH, kekain buRuk poN aku cuci.haiya..buKan seNang naK dpt gas raJin nih.lagiPun mmg tak sUke teNgok ruMah koTor la.

paS daH jeMur keKaiN yaNg dibasuH tuh, turN tuK basUh biLik air pUlak.hoh..itU paKej terus deNgan maNdi. kaN seNang, basaH terUs. hak3..apePon puas haTi la rUmah dah beKilat..hoooyehhhhh!!!!!






ha, tu ade kotak2 tu ha..memacaM lagi daLam tuh..:p



p/s: suda siaP masaK mase lepas maNdi..daH maNdi terUs maKan..sensoRang..isk3..wiNdu hubbY..:(