CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, March 10, 2012

Lagu wajib wa kalau p karok..taraaaa~

Ha, ni nak imbas kembali zaman memude haku dulu kalo p karok diantara lagu wajib adalah..:

 Yang ni diperkenalkan kat haku masa haku di Sarawak. G ngan kengkawan pirst time wa dengar, mak ai, best gile..kekeke..tatahu la kome. tapi wa suke..dan wa misti "google" lagu ni kalo p karok. Penting! ngahaha..


 Ha, ni Goyang Inul. Lagu ni la menaikkan nama aku sebagai penyanyi masa keje Petronas dulu. ecececeh.takde la..sehinggakan aku digelar Aimi Daratista..adoiyai..dan wa enjoy nyanyi lagu nih .  Cer layan gelek dia tu. Dasat tercabot pinggang wa..kakakakaa..tapi skang terpaksa off kalo p karoke dan kene dok diam cam tiang..ngahahaha..tak baek, dah tetua bangka nih..


ya, ini satu lagi lagu. Nape,? Terkejot..? Oh, saya membesar dengan bermacam genre lagu hoccay..dan sume orang akan tak percaya saya nynyi lagu nih..weh, i feminat Wann hoccay..
*Suasana sepi, hanya terdengar kata dan lagu, lagu teman hati, hanya mimpi...wiwittt...


Hah, siapa sangka siapa menduga.. ni adalah lagu peberet gua dan gua hapal lagu nih..dan pernah nyanyi dan depa terkejut..ngahhaha..*menitik air mata haku..*


I boley la nyanyi lagu omputih. sape cakap tak bley. artis, mesti la reti nyanyi lagu sume kannnnnnnn..ni lagu peberet wa jugak..tapi jarang pilih sebab nyanyi lagu Mariah Carey je skang...*larikkk...* kompom Af (rakan karoks ) aku bengang nih..ngahahhaa..

Dah, nak tidow..layanlah video2 di atas nih. wa nk p layan lagu Maher Zain pulak..

Nanaitee~