CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, April 9, 2012

Pagi senin yang tingtong~

Hah..ni lah akibatnya kalo cuti lebih dari dua hari. Adesss..
Lambat mangun, telepas subuh, baju tak gosok lagi. Sebab, malam tadi tak tabley tido. Dennnngggg!
Mementang malam ABPBH2011, haku pulak yang tak dapat tido mengalahkan retis yang turun dari Genting. kakakaka..Tapi siyes mengantok tahap gaban supersaiya..adessss~
Naseb ade baju yang dah ta payah sangat nak gosok. So, capai saje. Sarong cecepat, selenggara bulus, dan start kete. Kepala weng2 sebab tekejot titibe tengok jam dah pukul 6.35a.m.! Gila. Yang haku pegi dismiss alarm clock tu watpe. uahhhhhh~ Dahla ade perhimpunan bulanan arini. Mata macam panda, terpaksa kaber pakai spek. Baju yang ala2 tak gosok tu kene kaber pakai blazer la jawabnye. muahahaha..~
Apepon, tahniah kat Aaron Aziz sebab menang Anugerah Bintang PALING Fofuler 2011. Memang ku menjangkakan beliau akan menang. wiwit., :) 
Paling wa suke tau ape? Fazura. Die tak kecoh dok pakai gaun meleret2, kekembang semangkok sampai susah nak jalan, keketat macam nak tekeluar segalanye cam retis  lain. Rileks je..Untung boipren die. hihihi.. Tapi die meme cantik. hohoh~ Najwa Latif, alamak dik, seluar macam tak kene lah. huuuu~
Dan...suke jugak Ziana Zeng. vokal mak aiii, meremang bulu hidung roma haku. Dengan Lan lagi. Phewww..PUas hati. Shila Amzah pon wa suke. SEdap die bawak lagu Nirmala tu. TAk tiru penyanyi asal.  dan baju Lisa Surihani santekkkk wooooo~  

Yang pelik, pesen Sharifah Shahira. Macam tebuan pon ade. Pelik. Kalo Didie Alias lagi la. tapi takpelah. Lantak deme la. Wa tak ksiah pong..
BAek, wa skip Perhimpunan Bulanan kali nih. Muka tak siap, mata macam panda. huah~ Dan rasa nak pengsan arinih. Sob sob sob..Rasa nak muntah segala. uwaa..kuatkanlah hatiku ya Allah..
Koje dulu..babai..