CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, May 8, 2012

Steambot atas bot dan air~

Malam sebelum esoknye wa kene balik, hubby bawak pegi mamam kat Restoran Nelayan. Steambot..~ Hurm, sebenarnye tak brape minat sangat tapi sebab hubby ajak, ekot saje lah.

Dengan pasangan suami isteri lagi satu..hoho~ Merangkap kawan baek hubby~ :)

Sebenarnye bukan seronok ape..seronok dapat makan.larikkkkkkk! kekekeke..

Macam biasa, hubby, sila tangkap gambo saye. hoho~


 Ni kat tangga depan pintu masok. Saspen je weh tempat nak masok die. adeslaa~


 Nampak tak kat ujung tu. ha, sane tu lah tempat kami makan..
huuu, as usual, hubby memang pandai tangkap gambo..

err, tapi kali ni nmpak macam saya gemukss..oh oh..~



 Peace yaww! TEngok makanan tersusun atas dapo bulat tu. santek je kan..tau tak keje sape? lihat dibawah...
.
.
.
.
.
.

Ni..kene kapel suami isteri nih. Yang berdiri tu Ximuk. die lah yang rajin memasak. untung aisha..kekekek..tapayah masak...lalalalala..



Ximuk masak, aisha makan. Kami bedua pon makan..hohoh~

Dua mak dara pingitan. hoho~ NI masa ni nak balek dah..

lagi sekali, hubby, tolong tangkap gambo kami. hik3..
 
peace yaww!!
 
Dan saya pon tersandar kekenyangan.. tapi tak berakhir disitu..
 
hubby soh saya drive..
 
Oh mennnn!
 
Takpe. Saya boley saya boley. DAh pakai spek. So tade masalah drive malam. 
 
Tau hubby dh kenyang kan. soh mama drive pula. adess..
 
Tappiiiiiii..
 
Memang terkial2. sebab kete hubby auto..uhhh~ siyes ta pandai..tapi 5 min pertama je ta pandai. pastu yay, dah pandai. hehehhe..
 
Timer kaseh hubby soh bawak kete hubby..hahaha..walaupun janji memule nak bawak slow, tapi tapi, saya dah biasa bawak laju. ehem ehem..
 
Muaah..cayang papa...~