CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, June 27, 2012

Pokkits!

Tengok! Mengada ~

Citer die acamni..

Balik keje tadi, wa pi la singgah amik baju yang dah siap kat dobi peberet wa kt Desa Ilmu tu. Dalam ati dah gatal nak gune kopon kehepsi kawan wa bagi selai..

Tapi pas amik baju n anto baju lagi dua bakol tu, wa terus belok masok simpang KFC. Eh, ape wa buat ni.. Titibe tanye dirik sendirik..

Uh..datang kemalasan yang teramat sangat..

Yes. Lalu TERbeli jugak lah KFC tu..ceh~ asek TER, TER, TER je..

Dan wa pon membeli makanan segera yang memang segera menghabiskan duwet ni .. kannnnnnnn~

Masa tengah dok beratoq tu, napok menatang ni. So wa cube..


Dan wa sendirik ta pasti ape ade dalam Pokkits tu.. Rasa not bad la..Dia cam masam, manis, masin, cecampur lah..



Pastu beli ayam Flaming Crunch..*makan ayam ke??* 

Sedappppp gilaaa! 

Sebab pedas..heheeh..pastu wa sakit perut skang nih. Sebab perut dah tatahan pedas..*mengada*

Dan juga beli cheesy wejes..hoho..tu paling peberet. Tapi.. taklah selalu beli..lemak lahhh~

Eh, pi la try Pokkits tu. 

Okeh, babai~