CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, July 9, 2012

Baru ganti pose.adesla~

Arinih last day ganti pose. Akhirnya, setelah tertangguh baki lagi satu tu..
Harap diterima lah puasa ganti sebelum2 nih..
Hoh..pangai kalo bab makan memang toksah cakap. Tadi petang cukup.
Balik dengan Kak Pah. Dia tompang  balik. Kami dedua pose. Disebabkan kami berdua ni wanita bekerjaya, kami mengistiharkan berbuka puasa dengan fast fud..hoho~
Bukan malas okay. tapi penat..kain dah tersengih2 tunggu mintak dijahit.
Pastu kami pon singgah la kehepsi lagi... Kak pah beli tok pemili dia. 4 beranak. Wa sorang beranak je. Tapi makan macam dua tiga orang!!!
Lepas memborong dua ketol ayam flaming dan juga nasik beserta cheezy wedges, dan juga coleslaw, boley lak wa pi singgah kedai kek kat sebelah kehepsi tu. Napok kek cheese lahhhhh!!!
*tengok pangai dia*
Pastu secara tak sengaja wa TER beli kek tu. Napok sedak! Tapi kompom sedak lahhh..
Pastu masok kete then gerak balik. 
Titibe..
Ceng..
Ceng ..
Ceng............
 Wa napok ABC pulop..boley tak wa brenti dan parking lalu mengorder ABC DEF kannn...
Tingin wehhhhh!
Kat dalam kete tu tak hengat makanan punye banyak..
Penyudahnya...
Berbuka dengan semua itu..*abis yuuu oolssss*
Sape cakap orang kurus tak kuat makan?
Saya kuat makan. lalalalala..
Okeh, babai~