CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, July 13, 2012

Cemas dan ketat! *kompom teruja nak bace.kakakakah~

Siyes pagi tadi cemas!

Rumah baek punya dah kunci, kete dah bawak kua dari garaj, titibe cek handbag..

Eh...

Mane purse wa??

Terpaksa masok umah balik selongkar umah..

Wa dah cemas...

Takkan tertinggal kat kedai makan semalam???

Denggggggg!

Dahla segala macam ada dalam tu. Kad bank wa, kad bank hubby, kad kawen, kredit kad, kad member ronggeng, kad soppin dan bermacam2 lagi lahhhhh!!

Tak kisah la mende lain, ic ke lesen ke, tak kisah. Kad bank tu!

Abis umah wa selongkar. Nak pi keje pon ilang mud. Dua tiga kali kua masok pi kat kete carik dalam handbag, bawah seat kereta, TAK ADE wehhhh!!!

Wa kol sorang kawan. Tak berangkat sebab semalam pi makan ngan dorang.

Huah..

Skang cemas tahap gaban!

Mana purse wa!!! uwaaaaa~

Baek..

Finally, wa tarik napas dendalam, fuh fuh..Ingat balik mane last wa letak semalam..

Tuk kali ketiganya wa g kat kete, wa selongkar handbag selow selow..TAK ADA..

Wa pandang beg telekung.

Takkan dalam tu..

Dup dap dup dap..

Sekali..

TARAAAAAAAA...

Ade pulak...Macamane ade dalam beg telekung nih! Pelik..

Mungkin masa nak masokkan telekong tadi kot..hurm..

LEGAAAAAA..

Tak kisah dah. Yang penting, dah jumpa..

Selamat kad2 tu seme.

Alhamdulilah...

So, lesson learn jangan CEPAT CEMAS!

cuba slow slow carik.

*Masa wa eksiden tu pon wa tak cemas sangat. Bile dah berenti baru cemas tu datang..

Bagi sikit cepuk cemas!

Okay, nak pi perhimpunan bulanan. Petang cadang nak buat miting sikit. Tapi ttibe ade surat pulak WAJIB hadir tuk ceramah sempena RAMADHAN ni.

So arini tak buat keje.

*Menangis doket2 aku dlm kabinet tu..

Okeh, nak cakap, kain wa dah ketat tang pungkok..cissss..nape titibe nih!

Ketat boleh didefinasikan sebagai padat ataupun rasa tersepit. Merepek!

Jumpa lagi..babai~