CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, August 28, 2012

Daku kembali..hoho~

Assalamualaikummmm...

Selamat hari raya..Aidilfitri mulia..ampun maaf dipinta..mensuci hening dosa..

amboihhhhh~

Menyanyi you olssss~

uhuk..*batok jap*

Berhabuk gila blog wa nih..cisss..

Manyak cite nak hapdet sebenarnye..

Raya arituh tak sempat langsung..

Bizi mak jemah ni berjalan dengan hubby tercenta..maklonglahhh, sejak kawen ni pirst time dapat raye sesama ngan hubby tu..sobss..

So memang tak sempat nak update ape2..

Arini ari pertama keje semula pas cuti lame .. sepatotnye semalam dah masok keje, tapi dek kerana demam melampau yang tak kebah2 dari tengah bulan pose arituh, terpaksa la menyambung coti sehari lagi. Siyes tak larat..

Ubat ta payah cakap lah. Memacam dah telan dah. ASe nak pengsan pon hade..hummm...

Bile masok opis balik setelah lame bercuti, memang ade sikit takde mud. ni pon paksa diri jugak buat. adesss...

Okaylah..lapa la pulak..

Nanti nak update gambo raya untuk tatapan kengkawan sekalian. tapi lambat sikit lah..belom berkesempatan lagi..hoho..

oKay, jumpa lagi.

Nak pi bersihkan sawang2 ni ha. berhabuk..fuh fuh..

babai~