CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, September 26, 2012

Rimau biru..roar!

Gatal nak pakai tudung bawal si rimau biru semalam.
SEbab tudung tu sebenarnye tapayah gosok.

Plus, kekonon cantik la kan rasa.
Last pakai tudung gini masa zaman muda belia dulu.
DAh tu semalam aku pakai hancorrr..
Muka kembang..


Lihat..
Ini adalah percubaan kali pertama.
Masa sampai je kat KL, singgah umah mak jap, masa balik tuk raya arituh.
Ni masa nk pi jemputan buka pose kat umah babah..
*elok pulak kan teletak je...*
Tengah pegang kucing mak name comel..
Ekor macam rebit..
Geram aku..grrr..



Ni pulak kali kdua aku pakai tudung ni..
Nampak tak dah senget macam nak rak..
Napok muka kembang gila..

Masa ni aku nak balik kuching dah.
DAh abis raya dah.
Hubby yang snap gambo nih..
Ni pon curik dari pesbuk beliau.
ngahahhaha..

Dan gambo ketiga yang aku pakai tuk kali ketiga nye ke opis tak dapat ku snap..
Macam hampehhhh...
Jenuh aku dok betolkan..

DAn aku rasa aku tamo pakai dah tudung gini.
Seksaaaaaa..

Bek aku sarong je.
Takpoun aku rela lilit selendang atas kepala dari ia mengganggu bentuk muka ku sehingga menjadi bulat..
hoho..

Dah..

Babai~