CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, September 24, 2012

Alergik tu takbest okehhhh!

Aku diserang alergik lagi malam tadi..

Adoi..

Ape pulak yang aku makan nih.
Telur kah?
Seafood takde pulak..

MEmacam penyakit pula skang nih.
Terpaksa la pegi selongkar tong ubat..
Cari ubat alergik ngan gatal.
Ubat sapu tu sekali.
Naseb jumpa..

Ni nak buat keje pon tak selesa.
Menggaruk2..
Tau la esok gaji.
Ngahahha..

Dedua tapak tangan pulak tu.
Gatal ya amat!
Bila garuk pedih..
Tengok dah merah..
PEhtu kembang semangkok..

Last2 tak sapu ubat juga.
Ni bawak je ubat nih.
TApi tamahu makan.
Jap lagi aku tesengguk-sengguk kat meja nak buat keje kang..

*pensan*

Ni sebab penangan lobster arituhlah.
MErengek lagi ngan hubby nak lobster nak lobster.
Penyudahnye kat klinik..
Aiseh..

Aku dah rasa penangan ubat tu.
SEbab tu takot nak makan time opis.
Lagipon doctor dah cakap jangan makan masa memandu.

Siyes lepas makan ubat tu kompom tak ingat pape dah.
Flat abis.
Makin tanak la aku makan kan..

Tapi takpe.
Malam ni kene makan jugak..

HOyehhh..

Demi kesihatan yang cemerlang dan terbilang..

BAbai~