CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, September 27, 2012

Bahasa selepas pukul10 ialah bahasa alien~

MEmula dok mesej2..
Pehtu senyap..

Anto lagi satu mesej. *ni dah munyik mengada dah..*
Tak jugak reply...

Tidolah tu.
Aku dail number..
Kua kat skrin, 

" H u b b y "



Sampai abis caller ringtone Aku Maafkan Kamu tu, tak angkat juga.
Takpe.
Kompom tido tu ..

Sambung le merepek kat entri.
Titibe henpon munyik..

Kua name hubby.
Lelaju angkat..

"Ye papa.."
 jawab sambil sengih weh..dedik sikit..

"Papa penat.." 

Katenye..
Dengar suara masa memula cakap tu pon dah tau dia penat..
Sian hubby..
Misti basuh kain senirik tu..
hihih..

Aku pon tanak cakap lelama.
Sian pulak.
Kang elok2 nak cakap kang jadi gado.
So, jangan sesekali buat bunga pergadohan ye kawan2..

Pehtu aku pon dah tapaham bahase alien yang hubby cakap..
Dari aku ter ha ha tak dengor, bek aku soh dia sambung tido.
Kan..

So, aku berzanji berjanji nk tido kol sebelas.
Tapi ni dah nk dekat 1130. 
Takpelah. 
Penat juga ni. 
Terus babam lahhh..

Cer imagine dia tengah cakap bahasa alien camane.
 Aku pulak same jadi alien.ngahhaha..


Nak tido lahhhhhh~

Miss you hubby! :) 

InsyaAllah kita jumpa bulan depan keh yayang..
Saaayang kamu..:)

Babaii... 

p/s comel je ckp bahasa alien.nghahaha..