CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, September 12, 2012

Menggigil woooo~




uOkeh..nak tahu apa yang hebak mengenai entri ini??
 
Ten teneennn..
 
Nak tau nanti ujung entri wa citer..
 
Okeh..skang tengah duduk sekejap kat mekdi di satu kawasan yang besarrrrrr, ramai orangggg, ade kedai makan,,ade mende terbang2 lagi.*ha, takot tak, takot tak*.. Kebulur tahap cipanzi macam tak makan soploh tawon dah nih..
 
Menggigil wo drive tadi sebab kelaparan..
 
Umah belom beli gas lagi..sebab semalam masa wa pegi kedai tanye  pasal gas dia cakap dia tak buat serbis penghantaran gas ke rumah..
 
dengggg...
 
takkanla aku nak balik pastu kua balik semata2 nak anto gas. Lagipon, ai kan pempuan. Mane larat angkat tong gas tu..
 
Larat tu larat lah tapi beragak la kan. 
 
NI susah takde orang laki kat umah. Time ni la tenaga suami diperlukan tapi nak wat cane kan..sobs..
 
sebenornye nak singgah makan mekdi..
 
so skang sebabkan dah menggigil kebuloran, terpaksa singgah sat makan mekdi..yang tak penah bosan tu.hahahha..
 
Tak perasan hari dah beransur petang. Keje tak hingat pape. Gila betol. Patotlah aku tensen semedang..
 
Betol. bila kita bz buat keje, keje 8 jam tu halal wo..especially kalo korang ikhlas. ha, cer imagine..kan kan kan..
 
Jadi sebenornye entri ini dibawa khas dari Mekdi Epot Kucheng..hohho.
 
p/s Mane ade orang datang epot semata2 nak makan mekdi..ko ade? non hadooooooooo~ ngahhaahhha...
 
Kat kL nak lepak epot jaoh sangat. So duduk kucheng ni epot dekat je. Balik koje boley singgah sat. Jadi tempat melepak sambil bermain wifi adelah disini..kekekkee..
 
Okehla.
 
Babaiiiii~