CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, September 28, 2012

Samurai berger..zengggggggg!

Fuh..
Lame nau baru dapat hapdet entri ni..
cisss..

Disebabkan kesukaran menghaplod pikces si beger samurai nih.
Tu yang lambat nih.

Ape yang korang napok dalam gambo ni?



Kompom la napk beger kan..

Ha, ni lah yang buat aku teruja masa napok eklan ni kat pesbuk.
Dan kengkawan pon ramai juga yang like..

Aku ni memang peminat tegar McD..
Kat sini lokasi paling strategik tuk pegi pas balik keje ialah mekdi di epot.
Memang dekat.
So agak2 nak pi makan, aku pi je epot tu.
Kalau rindu nak balik kL pon aku pi epot tu tengok belon.. 
So, dengan rasa teruja, aku pon pegilah mekdi masa payday arituh..
Pehtu tamak.
Beli yang dabel.
Ngahaha..

Tapi malangnya..
bukan taste aku kot.
Macam GCB jugak.
Tak masok sangat dek tekak.
Tatahu la orang lain.

SEbab peberet sampai pengsan aku ialah fillet o pishhh..
Tu memang peberet.
Dan juga spicy ciken mekdelaks..
Tu memang peberet.

So far, aku letak ranking samurai di tempat ke5 senarai berger pilihan.
Dan rankingnya adalah seperti berikut..

1) Fillet o fishhh.. nyum nyum..
2) Spicy ciken mek delakss..
3) Big Mac
4) Properity
5) GCB dan Samurai..yakdisssshh..

Takpelah..

Nak pi tengok bajet..

Babai~