CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, October 8, 2012

Asyrani vs. Ammar..??

Aku bukan peminat Masterchef tapi aku boley tengok..
Semalam, tengah dok tengok, wassap masok..
kawan aku wasap berbunyi begini..

"Cer tengok Masterchef, Ammar. Ade iras2 suami kamu lah.."

Dan dan aku terus tukaq channel..

Huhuhu..
Cane eh..
nak ngaku kang, orang cakap pasan.'
Tapi..
Ade la kot sikit..
Part mata kot.
Tapi dari segi bentuk muka, muka Ammar panjang sikit..
Dari segi umur, beza 4 tahun.
Dari segi sasa, mungkin sama..hihihih..
Tinggi pon mungkin sama..
Kalau tengok bio Ammar, dia suka masak.
Tapi hubby aku suka makan..
Lain dah tu..kih kiih kiih..
Okeh, dah.
Takot cakap lelebih kang peminat2 Ammar marah pulak..
Aku pon takot kene marah ngan somi..
Tih tih tih..

Nak tau bio Ammar tu. meh klik sini..

Apepon, somi ku tetap hemsem dimataku..
Kan yayang kan kan kan..~
Sayang kamu por ebaaa..

Korang yang tengok, korang judge la senirik.
Tapi cakap dalam ati je..
Kalau tak pun, simpan je eh..
Tih tih tih..

K, babai~


Ammar (Masterchef 2) vs. Asyrani (somiku tercinta)
Yang mane hemsem.??
hoho~