CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, October 31, 2012

Kaunter JPN di HUS (Hospital Umum Sarawak)

Caye tak caye tak..
sejak konter ni bukak kat ospistal, aku belom pernah pegi usha..
Name je staf..
muehehhe..

So sebab tadi pi ospistal melawat staf, aku pon amik kesempatan pi terjah sat konter kami..
wah..ni lah dia..
berdiri dengan megahnya..:)
Baru dapat tengok live..
Kalo tak dengar cenggitu je..



Dah jumpa penyelia kat sana, aku pon balik..
Penyelia ganti tu orang Hq jugak..
dia ganti penyelia yang memang kat situ.
Cuti bersalin..
:)

so diharap dengan adanya konter di hospital nih dapat memudahkan bapa bapa dan ibu ibu yang baru melahirakan anak register terus kelahiran anak2 mereka.
Pehni dah balik umah takyah pi JPN dah..
semua dah setel kat spital..
kaunter kami terletak di tingkat 3..


babai~