CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, October 3, 2012

Kosonggggggggggggggg~


Bukan entri tacing..
Tapi ade la terguris sikit..

Maleh nak layan pasaan sangat..
SEbab..
Nanti stress..
Cukuplah kot stress yang rasa mcm rasa nak kompress..
tih tih tih..

ARghhhhh!

Macam tension pulak..
Setan ape lagi, bersorak lah dia.

Hujan kat luar tuh..
Lebat..
Nak drive dalam ujan macam mata ni tak jelas sangat..
Adess..

Ni yang malas dok sorang ni..
Mula la nak pikir memacam..

Nape ek orang ni macam tak pueh ati je ..
Ade je salah..
Ade je nak belagak..
ADe je kedengki..
Ade je yang jadi batu api..
Ade je yang rasa diri best..
ADe je yang rasa diri bagus..
Tak kurang ade yang cakap tak serupa bikin..

DApat ape kalau acamtu?
Bangga?
Suka?
POyos??

Nak baliklah..
Nak pi ronggeng..
Dengan kak Huda..
Dia datang sini..

Babai~