CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, October 21, 2012

Terpaksa bukak pose..huah!

Sekarang rasa macam pening-pening lalat..
Sebab semalam tabley tido sangat..
Dengan kepala benjol nye..
Adehhhhh~

Skang berada di opis sayang..
Keje..
Sampai pengsan..
Muehehhehe..
Takde pape sangat nak cite pong..
Saje merepek, cari mud sebelum keje..

Kul4.30 aku dah bangun.
Nak sahur..
Meneruskan puasa sunat di bulan Zulhijjah..
Pehtu, kemas ape yang patot..

Sebab..?
Once ko malas, pehtu ko akan malas seterusnya dan seterusnya..
So, kene selalu pahat kat kepala, kemas dan kemas selepas menggunakan kuali atau periuk..
Selalu malam sebelum tido aku akan pastikan tiada lagi pinggan mangkuk dalam sinki..
Ni sebab nak sahur esoknye kan, kene panaskan lauk bagai..

So, aku basuh periuk, basuh pinggan, lap dapo dan berbagai keje lagi.
Pehtu subuh sat dan tido sementara nak bangun balik kul730..
Sesiap nak pi keje lak..
Orang cakap tabaek tido pas subuh..
tApi aku memang ngantok..
Ni akibatnye, aku pening..adehhhh..
Pensan.


OKeh, nak stat keje lah..
MEnangeh keje ni haaaaa..

Hmmm..

Bila la keje nak abeh kan..
Wuwuuwu..


Konflik : nak balik raya…uwaaaa~


Titibe pas lima minit buat keje, pi toilet dan muntah..
Terpaksa bukak pose..uwaaa..
SAyangggggg~

Siyes tak larat..

Anginnnnn..

Kalau betol ade rezeki, alhamdulilah..
Kalo takde, usaha lagi..
muehehhe..
sobsss~

BAbai~