CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, November 30, 2012

Hari Apresiasi JPN Sarawak 2012

Selasa arituh, bersamaan 27 November 2012 berlangsungnya Hari Apresiasi JPN Sarawak 2012 yang berlangsung di Tingkat 17, Bangunan Sultan Iskandar, Simpang Tiga Kuching.

Majlis yang meraikan kakitangan yang banyak memberi sumbangan kepada inovasi JPN Sarawak disamping menghargai kakitangan yang aktif dan menyumbang idea dalam amalan 5s.

Majlis bertemakan hari inovasi ini turut menghargai kakitangan di cawangan-cawangan JPN Sarawak.

Kakitangan yang dicalonkan mendapat sebuah trofi dan sijil penghargaan atas usaha yang selama ini disumbangkan terhadap jabatan.

Lepas abis je event dalam dewan, aku ditarik oleh bos aku..
ngehhehe..
soh dok meja nih..
aku kan kuli kuli sahaja..
tapi bos dah tarik..
duduk aje lah..
Menarik bukan?
tapi apesal makan roti jeeeee??


Mahap ye..
bentuk muka aku mengikut jenis tudung yang dipakai..
Ini napok aku gems sikit..
baru comellll..
kannnnn..~
ngahahaha..
pasan..

Disebelah ai tu ialah bos okeh...
En. Yakub..:)

Ini dessert , pertama yang dihidangkan...
Sedap...
Lihat, pepel kan kaler nye..
PEpel dimana mana....
 
Okeh, yang ni aku tak tahu apo namonye..
Sebab ia ayam..
dan aku tak bekenan sangat..
sebab ia cili kepsikem...
ai tak suka..
tapi telan je..
sebab nak rasa..
ngahahahah~
 
Taraaaa...
Bergambo dengan kawan seperjuangan..
ngehehehheh~

Gambo pemenang dan staf yang dapat anugerah tak tangkap..
sebab kamera henpon tak canggih..
hehehehehe...

jadi, motif entri ini?

entah...

k, babai..~