CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, November 3, 2012

HKCC Testimoni :: Tailor saya juga mengamalkannya~


Kami tidak pernah bertemu muka..
Malah bersua muka..
*same la tuhhh*

Pehal memula entri nak poyos kann..

Okeh..
Detik perkenalan diantara saya dengan seorang lagi pengguna HKCC ialah di grup Unofficial Page :: Navy's Wife (UPNW)..
Ahaaa..
Beliau juga adalah salah seorang dari mini nebi juga..
Dah kate kenal kat UPNW kannnnnn~

Kakak yang makin jojes nih mesra disapa Kak Ana..
Beliau seorang tukang jahit berjaya..
Disebabkan aku ni mengada, aku menyusahkan beliau dengan menghantar dua pasang baju raya tuk tahun nih..
Mengada..kannn..

Idakle..
saje nak test..
lagipon kat sini aku tatahu mane nak anto...
siyes..
baju kurung aku reti la jahit..
baju berpesen pesen,mane la aku reti nak buat kan..
Jadi, kak ana bersetuju untuk jait baju aku..ngeheheh..

taraaaaa...



 kredit to Alhana Fashion..

Ha..
tu lah sedikit sebanyak sejarah kami berkenalan..
muehehhe..

Skang ni sejak dia amalkan HKCC, makin gumbira nampaknya..
dan profail pikces beliau makin jojess
hohoho~

haaa..
juga nak bagitahu..
kami ni tak penah jumpa..
macam kengkawan lain dalam UPNW tu..
tapi semua macam satu keluarga..

apepon, kalo nak tempah baju kat beliau, nak tempah jait manik kat beliau, boleh saje..
so far ai suka baju beliau buat..
heheheh..

Okeh! 

babai~