CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, November 25, 2012

Jus epal buatan senirik..woot woot~

Alhamdulilah..
Aku berjaya berpuasa sempena Hari Asyura pada 10 Muharam..
Aku dh start puasa hari jumaat tu lagi dan sampai harinih..

arini aku keje jugak..
tapi yang lain dari semalam, balik keje aku tak singgah pi beli barang-barang dapoq..
aku pi singgah beli kek!
kat secret recipe..
gila kann..

Napok sorang kawan post gambo cheese kek..
teringinnnnnnnnnn~
huh, pe lagi..
pas abis keje, aku singgah pi secret recipe..
semata mata kannnnnn..
ah..
napsu makan aku memang macam hantu sikit kebelakangan nih..
aihhhss...

Okeh, ingat bli satu.
tapi aku beli duaaaaa..
tamakkkk..

satu aku beli choc fudge..
satu aku beli cheese choc...
one slice je pon..

aku shoot balik umah...
rehat golek2 jap..
kul5 aku dah start besilat kat dapoq..

arini menu...
ayam masak lemak cili api peberet hubby dan peberet i juga...
juga kangkong goreng belacan...
dan disebabkan ade epal tesengih2 kat tepi tu, aku pon memblenderkan ia..

aku potong epal ijo tu kecik2..
campak dalam blender..
dalam 4 biji...
pehtu aku letak gula sikit..
n susu cair...
aku tambah yogurt sikit dan air sejuk..
kukus, grill, panggang...kukus grill panggang...
 aku blend...
kejap je..
tak best hehancur...
tah ape rasanya tah kannnnn...


Pehtu aku letak dalam peti es..
ngam2 kul6 aku siap wat semua tu..
Lepas mandi, aku tunggu waktu berbuka...

hirup dengan jus epal dulu..
pergh..
boleh tahan sedakkkk..
ngahahha..
puji diri senirik..
sape lagi nak puji kannnnnn....

pehtu aku jamah kek sikit..
bukan tamo makan nsik dulu..
tapi aku ni kan makan sekali manyak..
takot tak leh rukuk kang..
maghrib kan waktu singkat je..

Lepas dah nak abis kek choc fudge tu aku makan, aku masih tak kenyang..
bahaya nih..
Last2 cedok nasik jugak..
tapi potion sikit jela...

perghhh..
cun2 je masin gulai lemak aku..
tih tih tih..

ha,..
sat g nak sambung buat esemen hubby..
esok kene antaq dah...
tapi nanti nak jamah lagi satu kek..
ngahhahha..
nk tau yang mane...?
taraaaa..

 cheese choc...hehehhee..:p

tapi 
tapiiii...

skang penggang aku tengah sakit...
perut tak selesa...
kaki dah lenguh2..

kepala berat je nih..
hope okay la pehni..
nk siapkan jugak esemen tu...

wahai badan, apekah tandanya nih...
saya masih memerlukan kekuatan dan kesihatan anda...
tuk bekerja sehingga hujung tahun tanpa henti..
sobsss.
sila bertahan wahai badan...

i need yuuuuu....

okeh, babai~ 

xoxo