CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, November 21, 2012

Malehnye asa nak buat asemen nih..huuu~

Sampai umah tadi dah pukul 6 lebih..
Aku bukak tingkap, pintu kasi masuk angin..
Pehtu tegolek depan tivi..

Penat sungguh..
Tak tuka baju lagi..
Kul 7 tu aku baru pi mandi..
Then terus Maghrib..

Pehtu aku bukak laptop..
Kuakan kertas manyak-manyak..
iaitu assignment yang kene buat..

tapi jari dok taip pesbuk..

aiyaaaa~

Dateline 3 hb ni nih..
Tapi aku sikit pon takde mud nak buat assignment hubby nih..
Uhhhh~ 
Mengapakahhhh...

Hubby..
Mengapa susah sangat daku nak buat nih..
uwaaaaaa~
Minggu ni saya keje sabtu ahad..
Bila masa lagi nak buat..

Ni dah makan, aku dh kenyang..
Nak tegolek je..
mata pon dah kuyu je..

Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu~

Wahai hormon rajen, sila datang segera...
Nanti buleh amik skrol degree nek pentas ngan hubby..
ngahhahahha~

Okeh..
Nanti jumpa lagi..

BAbaiii..

xoxo
NR