CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, November 24, 2012

"Pa, tukar lah tivi tuu..uwaaaaa...~"

Pada suatu hari, di Villa de Sta Mam Nav...


Somi :: Bak remote astro tu yayang...

Bini :: Nak watpe...? *sambil sorok kat belakang. takmo bagi...

Somi :: Nak tengok bola...Mehla..*sambil amik remote kat bini dia..*

Bini :: alaaa..nak tengok masterchep..*muncung*


Si somi buat tak layan kat bini..
BIni beliau dok merengek2 kat tepi beliau tapi beliau tak endahkan..


Bini :: Paaaa,..papaaa...tuka la tivi tu..uwaaaaa...

Si bini merengek lagi..

Somi :: *pandang muka bini pehtu gelak...*

Bini :: tuka la tivi tu papa..alaaaa..alaaaa...

Somi :: *tarik idong bini* nak tuka tivi besar mana lagi ma...nak tivi besar lagi e...esok pa g beli...


Bini :: *tediam sat..* alaa..tuka la cenel tivi tuu...alaaa...*sambung merengek*

Yang si somi tu dok guling2 gelak..
ciss...

Next time sila jaga ayat anda ye..
Takot disalah erti..
Dapat somi gini dok nak berguraau aje, tape.
dapat yang nak angkat tangan, camane?

Aih somi..
rindu nya daku kat dikau...
Nak jugak macam arituh berebut2 remote..

Ni takde geng nak berebut..
huhuhuhu~

rindu nya somiku sayanggg..
sobss~

xoxo
NR