CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, December 22, 2012

Besday ujong tawon~ hoho!

Dalam adik beradik kami yang berlima nih, aku ngan yon lahir pada bulan Disember!!

Yok adalah pada 9 hb dan aku pulak adalah pada 14 hb...
dulu masa kitorang kekecik, kalo tarikh begini, mak and abah bawak pi holiday..
tarikh peginye 9hb dan tarikh baliknye 14hb..ngahahahah..

Dan tawon nih seronot..
sebab kebetulan aku ade miting kat KL..
pehtu sambung cuti alang2 ade kat sini kan..
seleb skali adik beradik..
abah takde pulak, keje luar..
aiyaaa..~


Ni lah kami adik beradik...
5 orang...
dari kiri : Iwan a.k.a Wak, Yon a.k.a YOk, aku a.k.a Kekmi
belakang tu : anis a.k.a Adik, oJa a.k.a KOkja..

kalao nak tau susunan kami, meh terjah entri ni sat...




Ni pulak eksen je bergambo depan kek..
sila lihat baju..
mementang pi PLKN kat Miri last year..
ceh!

Disebabkan besday haku jatuh pada hari Jumaat dan mereka semua ni belom sampai umah lagi, maka kami sambot pada hari sabtu, esok harinya...
besday si Yon tu last week..
ngahahhahah~

Actually masa aku masih menetap kat KL, memang kami akan sambut setiap ahli keluarga punye besday...

maleh cakap manyak, meh tengok aksi gila kami adik beradik..
heheheh..~
bukan senang wo nak berkumpul gini...
semuanya bizi...


Dengan mak sayang...
cer teka mak kami yang mana..?
hahahaha...
*bosa dah anak2 mak kan..:P


Dua orang adik beradik ini sangat kamceng....
sebab yang tinggal kat umah dengan mak cuma meka berdua..
hahahah
yang lain suma carik rejeki ...
jadi, sila jga mak elok2 sementara akak masih kt sini...


Kamilah yang lahir bulan doblassss...
hahahahha..


DAn kek kitorang...
lilin kene letak doploh satu..
so umo aku dapat silent..
hahahahah..

anyway, seronok kan berada dirumah..

babai~