CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, December 9, 2012

Keracunan makanan ke hape nih..adoi...~

Semasa entri ini ditulih, aku sedang menahan sakit perut dan pening yang amat sangat..
keje ade lagi sikit nak setel..
Tapi mujur sempat buat sebelum saket perut ini menyerang...

Masok ni dah bape kali pi toilet..
Aku dah rasa nak pitam pon ade nih..
Abes kempes dah perut..
ngahahahah~

Dok ingat balik, ape yang aku makan semalam..
Takkan sambal ikan bilis tu..

Ke puding..
Hmmmm..

Tak sure..
tapi malam tadi bepeluh2 sakit perut..
tapi arini baru rasa memulas dan berlari-larik 100m ke toilet..
Keje pulak arinih ..

Purse pulak tetinggal kat umah..
ampes betol la arinih...

Baru nak pi meronggeng, kene balik dulu amik purse..
Memang tak la kalo dah sampai umah...
dengan keadaan kelemahan cam nih..
asek nak berlarik ke toilet je..
aiyaaaa~

takpelah..
tengok sat g camane..
Kalao okay, mari la beronggeng..
kalau tak, tido saje dirumah..

okeh, babai~

xoxo