CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, December 24, 2012

Santai session dengan staf UDL~

Pada 21 Disember 2012 bersamaan hari Jumaat arituh, berlangsungnya majlis makan2 dengan kakitangan unit aku....
Idea ni haku tatahu sape punya idea..
yang pasti masa aku masok hopis semula lepas bercoti seminggu di KL, sudah ada plan makan-makan begini..
yang mana hanya tunggu keputusan aku saje nak pegi ke tak..hoho~

Kalau bab makan, misti la nak..
lagipon, kami terlalu kuat bekerja..
ngahahha..
so, masa untuk bising-bising dan jerit jerit...
*ade ke orang makan bising n jerit? muahahahah~~

Diadakan di Anuar & Sons Steambot, (staff JPN punya sepupu jugak owner kedai nih..) kami book tempat atas punya..
ada karoke sekali woooo~

Disamping itu, ia turut meraikan kakitangan dan menghargai kakitangan Unit Daftar Lewat yang dah bertungkus lumus kerja dari awal tahun sampai akhir tawon..
ada cabotan bertuah..
ada acara tukau hadiah...

Aku, cam biasa.
sorang sorang..
kalo hubby dekat haku hangkot je dia sekali..

 
Ni meja yang ditempah...
Orang yang nama dia kt kertas  tu lah yang manyak menjayakan semua nih..
thanks!!


Ni main table..
hopkos la table aku kann...
tu eksen je tu buat2 masak..
lebihnya aku makan saje..
ramai nau tukang masak..
tih tih tih..


Lihat betapa banyak nye dan besaunye selera mereka..
hak hak hak...
*ai terkecuali hokehhh..


Ini Rayyan...
Hemsem kan beliau...
grrr..
geram aku..
naseb aku nak anak laki..
kalo anak pompuan, mau jugak aku resep jadi menantu..ngeheheheh~


Ini staff aku, Peter dan wife dia Betty..
Newly Wed..
napok seri kat muka ni kan..
sesama cantik dan sepadan...
wiwiiiittttt....


Hah..
ini aku bergambo dengan Rayyan...
peace yaw...
*sila abaikan muka yang comot akibat memasak di dapo yang memercik ituwww...~


Itulah Hazlyn, si baju pepel..
peminat pepel dia tuh..
Kalao dia ni peminat tegar HKCC, mau jugak aku jadikan dia duta..
suka nau pepel~


Ini anak staff jugak..
kakak n baby...
baby tamo pulak pandang camera..
selalu okay je..
pandai malu pulak malam tu..
heheheheh~
cer zoom dedekat muka kakak..
dah besau cun wooooooo~


Ha..
sila lihat ape aku pegang...
itu ialah grand prize cabutan bertuah..
tak sangka aku yang dapat..
sebab aku yang cabot..
aku pulak cabot no last..
mane tahu..
tak tengok pon..
hahahahhaha~


TAraaa...
ini lah dia..


Ini pulak aku dapat masa acara tukau hadiah...
hihihi..

untuk acara tukau hadiah, kami limit kan bawah RM5...
DAN...

Semua hadiah hamper tuk cabutan bertuah ditaja sepenuhnya oleh Hazlyn si peminat pepel...
Suka nau dia...

anyway, tenkiu semua...

sayang kamurang...~

*nexttime kita buat lagi...suka makannnn..hahahahah~