CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, January 5, 2013

Geng badminton yang osemm!

Naseb masa pegi amik raket semalam tak TER beli baju yonex jojes tu..!!
Sebab aku macam dah terlambat..
so macam just amik raket then blah...
tapi masok juga la dalam mimpi..
aisehhh...
angau sudah...

Setiap senin ngan jumaat, memang rutin aku tetiap malam pegi membakar lemak yang semakin menyinggah dalam setiap rongga badan..
ngahahahha~

dan pada setiap sesi tersebut, kami memperuntukkan 3 jam untuk bakar segala lemak yang tepu dan tak tepu..
tih tih tih..

aku ade lemak ke?
kate orang..

ADEEEEE...

tersembunyi okeh..

Kekadang ade invitation dari grup lain soh join, aku folo gak..
depends pada kepenatan dan lemak yang semakin berleluasa...

dan semalam lepas abis main, kami ramai2 satu geng pegi pekena roti canai...
semua kebulor..
ujan kan kate..


aku pulak pekene megi goreng..

alamak...!

gambo kak Ati ngan Nick tak masok..
hp tak canggih le katekan..
ngahahhah~

Jadi, motif selepas bakar lemak makan pula??
sebab LAPA...
ngahahha..

okeh,

babai~

nota : sape bekenan kat sesapa dalam gamba ni nanti i usulkan..ngahahahah~ sume player hebak nih..tih tih tih..