CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, January 26, 2013

Masih ada yang tak amik teladan~

Cuma nak luah rasa tak pueh ati..
*actully ade entri khas pasal arini tapi nak post yang ni dulu..
nak letak kat wall pesbuk panjang nau...
kang menyampah pulak orang..

tadi..
aku kat pi soppin barang dapoq..
kat Giant Padawan..

Macam biasa lah dok ralit tengok barang..
pehtu aku tak pasan ade troli kat depan..
aku ni kalo bersoppin barang dapo dok ralit tengok barang atas rak mane yang boleh dicampak masok dalam troli kannnn..
titibe...

dush!

terlanggar troli depan..
mujur tak kuat..

aku toleh.
tengok ade troli dengan dua orang budak dalam tu!!!
dedua budak laki dalam umo 3 thn dan 4 thn gitu laaa...

aku dok pandang keliling..
mane mak depa nih..

lame aku dok situ..
aku takleh jalan..
nk undur kat blakang ade troli orang lain pulak...

lame jugak la dalam 3minit cmtu.
sesambil tu aku tengok la barang kat rak kiri kanan tu kannn..

titibe mak dia datang terkocoh2 sambil bawak plastik ade isi ikan bawal besar!!

haku rasa nak hempuk je..
ko boleh tinggal anak ko dalam troli tu!!

3minit memacam boleh jadi tau dak!!

marah ..

marahhhh...

grrrrrrr!

betol..
kes budak hilang tu baru je setel..
ko boleh selamba2 tinggal anak selamba kodok je..

eh!
aku pulak emo kann..

tu namenye bebal..
tak penah nak amik teladan kes skang nih..
media dok pung pang sana sini soh jaga anak...
perhati anak2..
dia buat selamba je..

okeh..
bkan nak salahkan sesapa..
ape salahnya ko tolak je troli tu masa sebok nak pilih ikan..
ape, rege ikan tu sama ke macam rege seorang anak kalo anak ko ilang...

ishhhhh!!

emosi betol haku...

pehtu dia tolak selamba je troli tu..
dan ade lagi anak dia sorang dok larik2 tak dengar cakap..
mak dia dok panggil2 dia wat dek je.
yang mak dia pon lepas dah panggil tu anak tak dengar dia pon blah je..
budak dok ralit tengok ikan tegolek2 kat atas ais tu...

kalo anak hilang nak salah kan sape???
takyah nak salahkan orang lain..
salahkan diri sendiri yang jadi mak n bapak tu..
okeh, bukan nak berat sebelah ek..
tapi kalo dibandingkan anak tu punye otak ngan mak bapak budak tu punye otak, mane lagi boley pikir??

ish..
malas nak cakap..

gerammmmmmmm!!

notadankakikudimukamu : kenapa aku emo pasal anak orang ni kan? itu tanda aku concern..
haaaaa....

ini semua phooooyoooooooo~

babai~

tunggu entri satu lagi..

pesanan aku yang ada anak, sila jaga anak anda ye...aku yang tengok pulak geram..

xoxo
Nadea Ramly