CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, January 13, 2013

Prata Con Beef~

Ada lah macik nih..
dia arituh pegi bekpes pehtu tangkap gambo je kasik aku tengok makanan sedap camnih..!
cisss!

arinih aku keje..
besama makcik yang tunjuk gambo makanan tu kat aku..
dan aku soh dia belikan sebab dia cerita tu macam sedap gila..
jadi...
arini ialah arinyaa..
ngahahaha...

dan masa aku sampai opis, macik tu belom sampai lagi...
ngeh3...

bila dia datang je aku serbu...

mana minatang sedap itu?

dan 

taraaaaaa...~



Hoh!
sedap gila okehhhh...
dalam resit tulih Prata Con Beef...
yang ni macik tu beli bukan spesel punyaa...
sebab kalo spesel ade cheese sekali...
huahhhh!
lagi air liur meleleh...~

anyway, tenkiut macik sudi belikan saya yang nafsu besau kalao bab makan nih..
ngeheheheheh~
memang sedap gila babeng...
dia macam murtabak..
tapi kulit dia roti canai..
dalam tu ade beef...
ngan bawang...
atas dia sos cili ngan black pepper...
wuuuu..
kombinasi yang hebak!!!

nak tau tak macik tu yang mane?
ala..
yang selalu ade dalam entri ai tu...
ngahahahhaa...

ala..
yang nihhhh!


tapi sedihnya..
beliau telah ditransper ke unit lain..
beliau tak jadi staf aku dah..
selamat ye anda kak Lin...
tak dengar dah mak tiri ni dok marah2 lagi...

apepon, semoga sukses di tempat baru...
kekalkan kecermerlangan macam keje ngan saya dulu keh..
nanti saya nak pi makan saya roger...
takde geng makan yang syokkk macam andaaa!

taking care~
gonna missh u...