CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, January 7, 2013

Tak bawak spek! aiyaaa~

OKeh…
Arini tertinggal spek..
Tahniah diucapkan…

Walaupun aku bukan dikategorikan sebagai rabun yang kritikal tapi ia agakla mengganggu perjalanan kerja pada hari inih…
Kabur semuanya…
Esp yang jauh2 tu..adoiii..
Kalau pakai spek dari jauh dah boleh bace email..
*amboihhhhh~

Bila dah jadi cenggini, aku macam terpikir nak sarong contact lens je pi kerja..
Takde nak ttinggal bagai..
Tapi tu lah.
Masa dia tak tentu..
Aihhh..

Spek ni kalo penat hidung aku ni leh bukak sekejap..
Kalo lens kang adoi…
Hmmmm~

Takpe…
Meh tengok ketiga tiga gambau…
tengok mane cung...
samaada

1) tak payah pakai spek dan menanggung kekaburan sepanjang hari

Peace yawww!


2) memakai spek



atau 3) memakai contact lens...auwwwww..biru mata hitamku..tih tih tih.


Jadi mane satu yang cung?
kih kih kih~

sila komeng..
metacih..~

*eh. boley pulak haplod gambooo..cisss!