CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, February 9, 2013

Hanimun Penang 2013 : Berger bakar di tetengah malam! ngahahahah~

 sambungan....

Lepas dah pekene char kuey teow, kami pon pegi la ke hotel Eastin..
hubby dah book dah pon..
lepas kekemas dan rerehat, titibe hubby berkata..

"mama, siap. jom kita pi makan.."

aku pulop heran..
eh!
seakan-akan tak percaya pulaa..
hahahaha..

maka aku pon bersiap la..
ala kadar je..
sebab kate hubby lagi nak bawak aku pusing2 bandar Penang tengok malam kat sana..

pehtu titibe sampai kat bulatan tu, beliau berhenti...

"kita makan burger bakar keh.."
kate beliauu...

aku angguk lelaju..
aku ni kalo makan tak tolak punye..
sebab tu dah gemuk skang..
ngahahahah..
imagine tetengah malam tu..
haku memang lapa sesaje..

dan kami pon mengambil tempat duduk lepas order..


Nampak tak stall tu..?
tu lahhhh kedai bergernye..

dan...
dan...
dannnn...

inilah berger bakar yang haku order tu..
daging ado dua tau..
 dabel..
dan dibelah empat..
baru senang nak makan..
hohoho~


Dan encik hubby pulak, makan hotdog nih..
*khusyuk makan..tak pasan camera..ngahahha..
 

Lepas dah makan, hubby bawak pusing2 lagi..
pehtu baru balik hotel..
kalo siang nak jenjalan dah la panas..
jem pulak tu..
so jalan malam, seronot..
tak banyak kete..
bandar pon tak mati ..
ceria je...

tapi..
manyak roadblock..

ah, bialah..
bukan kami buat salah pon..

lagipon kami somi isteri..
lalalalallala..

bersambung...

nadea ramly
xoxo