CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, February 15, 2013

Hanimun Penang 2013 : Journey ends here..babai Penang...

 sambungan...

Lepas pekene nasik kandar, ter lalu kat Bukit Jambui tu..
ajak hubby singgah..

saje mengada...
tup tup..
tengah jenjalan...
napok ade macam kios..
Jeruk Madu Pak Ali!!!

Hoh..
takpayah aku nak patah balik g tempat tadi..
yay!!

penyudahnya, kami memborong jeruk kat sini je..
same je regenye...
siap beborak lagi ngan kakak tu..
hoh..
meriah...
hahahahah~



 Aku memang menyempaat jee kannn..
yang jadi mangsa ialah somi!
hahahahha..
tolong tangkap gambo...
kakak juai jeruk tu layan je lah aku manyak cakap nih..
tih tih tih..

 Kakak baju kurung cekelat tu jenuih menunggu haku tak abis2 lagi beli..
ngahahahahahha~
dalam ati agaknya, bila la manusia ni nak belah..
hahahaha..

dan somiku berbaju oren.
sedang bercekak pinggang..
melihat asam jeruk segala mak jeruk semua kat depan beliau...
terliur la tuh..
hahahahahah..


Kami bertolak pulang lepas dah beli semua barang yang nak bawak balik..
Kali ni tak lama..
sebab kami ada hal lain pula..
dan pemili dah tunggu kami..
dah rindu katenye...
hihihhii...

takpe..
itulah aktiviti kami sepanjang kat Penang..
makan saje kannnnnn..
ngahahahahha~

semoga berjumpa lagi Penang..
babaiiii~

xoxo
Nadea Ramly