CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, February 15, 2013

Hanimun Penang 2013 : Nasik Kandar Ori ! hooooo~

 sambungan...

Lepas dah balik lewat malam sangat semalam, kami masih terdaya nak bangun pi bekpess! 
ngahahahah...

biasalah somi. 
susah sikit kalo nak kejut. 
bercinta sekejap..
sementara nak tunggu beliau dapat tune, aku sempat mancoh sepeket kopi kolagen kapucino yang memang ado dalam henbag aku pi mana sajaaaa..
ngahahahahah..
minoman wajib aku nih!
*padahal nak pi bekpes..


Pehtu lepas secawan abeh, otomatik pak encek tu bangun..

"jom turun.." katenye..
aku mengekor je lah...

Kami pon turun ke tempat bekpes yang dipanggil "...."

dan saya hanya bekpes nasik lemak seperti dibawah..
yang terlipat tu turkey breast..
ngan sosej..


 Ni lah choc danish ngan carrot cake...
napok sedap kannnnn...

 dan rasa sedikit cereal..
bajet bajet omputeh la konon..
ngahahahahah...

pehtu dah kenyang kami naik balik dan tidooooo..
hahahah..
topup balik masa tidur semalam...

kul 12, kami check out...
dan hubby bawak pegi beli jeruk...
taraaaaaaa...
Jeruk Madu Pak Ali...!
hohoo..


tapi malangnyaaaaa..
kedai pak ali tutup...
sebab depa nak pegi semayang jumaat....
huuuuuuu~

Terpaksa la tunggu sampai kul 3 or 4 petang..
dan datang semula...
sobsss~

maka kami ke kedai makan pula sebab aku dah menggedik lapaaaa...
sian somi..
melayan napsu makan bini dia nihh..
huuuuu~

dan kami ke kedai ini..
*sila lihat gambo dibawah.. 




Masa nak balik tu, kua kedai tu, tengok orang dah beratoq sampai ke luaq...
dasaattttt...

tapi itu kenangan yang manis..
memang sedapppp..
lauk tu aku amik sikit je..
sebab takot makan manyak sangat...
wuuuuuuu~

sat g hubby drive sorang pulakkkkk...

okeh...

ikuti sambungan seterusnya..
episod terakhir jalan jalan makan makan di Penang..
hahahahah...
babaiiii~