CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, February 21, 2013

Laksa Makcik Teh terbaek abad ini!

Jumpa si Cik Hasni tu kat umah dia...
sebab umah aku dah jauh dah ngan dia...
sobsss..

dalam wallpost dia aku dah napok dia kate mak dia buat laksa..
fuhhh..
aku kat umah mak mertu aku pon buat laksa juga..
tapi laksa sarawak.
ngahahaha..

disebabkan rindu yang mendalam terhadap beliau (cik Lin aku tu lah..), lalu aku mengajak boipren halalku untuk kerumah beliau...
hahahha..
hangkot sekali pacik tu lepak...
sian hubby..

dan aku dengan tak malunye cakap kat Lin, aku nak makan laksa Cik Teh..
hohoho..

dan

taraaaaaa...


Sedap wehhhhhh!!
Aku kira boleh kate membesar dengan laksa buatan mak dia nih...
memang sedapp...
malatoppssss...
ni aku sorang je okeh..
hubby takmo..
ngahahha...
habis pulak tu..
dasat kan...

dan kendian macam biasa..
sesi bergamboo..
hahahaha..

mahap yek..
aku comot sikit..
dan sedikit gemuks..
heppi dpt jumpa somiii..
hihihi..

mari layan gamboo..
budak tak betol nih..~




dan last sekali, mistilah gambo kami bedua...
haa..
belomba membesarkan badan..
ngahahahha...

tenkiu my bes pren, Lin~

jumpa lagi..
InsyaAllah..
nadea ramly
xoxo