CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, April 25, 2013

Promosi ! Promosi ! Sempena Navy Day...

*ketakutan tadi dah ilang..
sedikit demi sedikit..
nanti kita citer kat lain entri okeh...
 skang ni nak updet entri pasai kupi pepel jojes tu...

Okeh..
buat peminat dan kastemer mak jemah jojes ni di Sarawak atau di semenanjung khasnya..
Macik ado buat pomosen sikit...

Nak tahu apo pomosen nye?
ahaaaaaaaaa...
biar gambar yang menceritakan segalanya...
*sila lihat gamba di bawah...


Kita mulakan dengan sekotak HKCC dahulu...
Okeh...
Dulu, sape beli sekotak, takde pree gift..
Tapi sempena hari Khas dan istimewa kali ni, kita selaku Stokis HKCC Sarawak nak buat pomosen sekotak HKCC dengan harga RM40 (harga asal RM43.90) berserta free gift..
*sila lihat botoi pepel sebelah beliau yang gagah tu...
haaaaaaaa...

Kendian...
kita teruskan dengan pembelian dua kotak HKCC pula...





Nampak sama tapi bukan dia...
hahahahah..
Kita lihat ape perbezaan pree gift sekotak dengan dua kotak...
berbeza dari segi saiz...
Ye..pree gift tu dua kotak lebih besar...
sebab ado orang suka besau..
ade orang suka kecik sikit...
so depa masih ada pilihan...
untuk dua kotak, saya pomosen kan juga kepada RM80 sahaja...
Kaler pula limited ye..
sape cepat dia dapat kaler yang diidamkan...

Okeh....
Last but not least..
Pembelian HKCC dengan TIGA KOTAK sekaligus...
akan mendapat ...
taraaaaa...




ten tedenggggggg..
sebuah bekas kaca isi kueh..
tapi kueh nye takdo lahhh...
Juga pomosen..
RM120...

Semua ini tak termasok postage ya kawan2...

Hah..
Ngape lak titibe macik buat pomosen ni kan...
Ini adalah sempena Navy Day yang akan berlangsung pada 27 April ini..
dan memandangkan macik ni adalah macik nebi, so, macik nak umumkan yang pomosen ini akan diadakan selama SEMINGGU...
bermula HARI INI...

SO, tunggu ape lagi..
Meh..meh dan meh..
Uhuk...*batok jap...


Oh ya...
Jangan lupa untuk hubungi macik eh..
di talian 013-9804519 jika anda berminat..
Bagi kawasan sekitar Kuching dan Kota Samarahan (Desa Ilmu), tiada kos penghantaran dicaj..
hoho~

Selamat membeli dan mencoba...

dan...

SELAMAT HARI TLDM...:) 

Kepada semua warga TLDM...
SEDIA BERKORBAN...!

p/s sob sobs...rindu encik somi..




Nadea Ramly
xoxo