CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, November 15, 2013

...lapa pulak..dan sedih...aih...

Tadi punye nak tido.
Titibe tak nk lelap teruh segar semula..
Tah pape..
Pehtu lapa lak tu...
Hiyarghhh...

Tau x badan sudah naik..
Faktor umor kate mereka..
Cisss..
Ye, memang wa dah tua pong..
Wa sedar tu..

Hah...
Dok tebayang lg kete si lampu menawan..
Harap dimurahkan rezeki.
Harap org bayar utang tu balik...
Tak kesian ke kt kita..
Sobsss...

Nk pi dapoq makan, sat g baju kebaya tu tak muat kang..
Dah satu keje kene pi beli baju baru..
Ha, eh, idea yg bagus...
Kah3...

Dok cocok tinge dengan earphone..
Hmmm..
Dan dan kua lagu bruno mars...
Sobssssss..

Titibe tingat..
Semua kenangan terindah...
Sedih...
Kita harap dia bahagia dengan life dia skang..
Bahagia lah tu...
Takde org merungut je..
Takde org membebel je...
Hah!
Terkesan betui...

Betui..
Kita sedih..
Huuui..
Pasni haramkan lagu ni dari telinga..
Nanti sedih, sape nak pujuk..?
Sobsssss~

Kita doakan dia ok saje..
Tanpa ade kawan mcm kita..
Yang tak reti jg hati kawan yg lain..
Yang reti appreciate kawan yg lain..

Huah..
I wish I can erase the memory..:(

Gud nite....

Xoxo
Nadea ramly