CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, November 22, 2013

Open house umah Lin~

Napak tak kesinambungan dari baju balik dari Kluang tu??

Ha..
ini ceritanya...

Kita mendapat jemputan dari kawan baik kita si Lin ni yang beliau ade open house..
Jadi untuk tak menghampakan beliau dan tekakku yang lama sangat mengidam makan laksa kedah buatan mak beliau, maka dari Kluang tu kami teruih pi singgah umah beliau..
Jumpa kawan-kawan ronggeng kita..
Bila somi dah tengok haku bes je berborak kan, beliau nak balik..
Penat katenye..
bagus juga..
dapat haku lelama sikit kat umah beliau..
Sampai umah beliau pon dah kul 8 malam camtu kan..
Lagipon dah lama tak jumpa meka nih..
geng jojes2 ai..
auuuwww~

LEpas puas melantak makan segala macam makanan yang ade, tiba masa la tuk bergambo..
dok dalam umah tekekekek..
riuh..
kami memang begini..
selalu jumpa pon ade je cerita nak citer..
dan..

ini lah model2 tak laku yang direject oleh majalah..
dapat letak sebagai kenangan pon jadilah..
 kan..

apo lagi..
bergambo la kamiiiiii...
*sila pilih mane bekenan..
baju ijo kiri skali takleh..
mini oram..
kui3..
baju biru pon takleh..
dah tunang..
tetengah tu semua single...
 






Okeh..
ada yang muntah tak?
takde takpe..

sekian terima kasih..

nota : ini geng ronggeng2 saya..
ini juga geng karok saya..
ini juga sahabat saya..

tenkiu korang..
dengan ucapan, bila nak karok ni woiiiii!!