CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, July 20, 2014

Nasik goreng campoq belake katenye~

Bila nak memasak..
masa tu la takde idea..
siap bergado gado nak beli apa..
nak masak ape..
nak makan ape..
dan paling pantang bila haku tanye..
jawapannye adalah, SUKAHATILAH..
ohh..
itu memang membara..
 
tapi..
itu duluu..
masa baru2 kenai.
hahahaha..
 
okeh..
arini somi request lagi nasik goreng sedap minggu lepas..
yang gini..
 
 
boleh la sedap jugak..
yang pasti belum boleh bukak kedai makan lagi..
muahahahah..
 
somi kate sedap, sedap la kan..
lalalalalalla....
 
okeh..
harini pon berbuka nasik goreng juge..
plannye nak buat nasik arab..
tapi memandangkan kami berdua saje..
dan nasik arab tu boleh makan 7 8 orang...
maka tak buat la..
somi kata..
bawak balik kepong..
masak kt umah mak..
kih3..
 
nak tengok nasik gorengnye cane..?
nah..
 

 


ini cokelat sikit dari sebelumnya..
sebab ini nasik goreng seafood campoq sayor2an..
ade kerang..
ade isi ketam..
tu, ikan bilis..
beserta campuran keret, jagung dan kacang pis.
kenapa tak nampak kacang pis?
sebab awal2 kita dah buang dah..
tak makan.
muahahahhaah...
somi pon tak makan..
 
kita ngantok..
nanti la kita sambung entri lain..
 
menyampah tak asek makan je keje nye kan..
ala,..
tak suka takpe..
 
babai....
 
salam ramadhan..
 
xoxo