CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, July 22, 2014

Resepsi Lt. Thiru TLDM dan pasangan...

Pada suatu hari di ahad sabtu yang indah...
tengah sebok dengan kopi dan telur masin.
titiba..
 
"kul 4 kita gerak pi taiping.."
 
terpinga-pinga haku..
kenapa..
kita tanya..
 
Thiru kawen..
jawab suami ringkas..
Thiru ni kawan dia..
sama intake..
 
kita kerling jam kt tepi tv..
kul 12..
 
yes...
itu memang arahan paling terbaik abad ini..
 makanya, kene la bersiap..
kita ni ade masalah sikit..
especially bab baju dan kesesuaian majlis..
bukan nak kate kita ni cerewet dalam pemilihan baju..
tapi, itu la hakikatnya..
kekadang pening nak pegi keje pon tatahu nak pakai baju ape..
padahal baju bukan banyak pon.
hoh..
 
takpe..
polo je..
 
kami gerak dalam kul 430 petang camtu..
dua kereta konvoi dengan kawan somi..
sampai dalam kul 6 camtu..
jadi, sempat la dok belek2 hotel tu..
resepsinya berlangsung di Hotel Legend Inn, Taiping..
 

titibe hilang pulak G nye kan..
ahhahaha..
tatahu..
ayok...
 
 
inilah penantin..
hohooo..
tangkap banner je dulu..

ni pon sama..
haa..
zoom sikit..
suka depa..
sama padan...


kan...
betui tak kita cakap..
kih3..

kami tak pi masa di Port Dickson..
jadi. pi la kat tepeng nih..
kawan beliau kan..
:)

pastu jumpa la dengan isteri kawan2 somi sama intake beliau..
haaa..
meriah wehhhhh..
hahahaha..
tambah lagi kawan baru..
seronot...


 JOjes tak kami..?
hahahhahaa..
 
disebabkan suami bz dengan sword bearernye..
maka kami berborak dan bertukar2 cerita.
bukan senang nak jumpa semua..
sebabnya,
masing2 ada hal masing2 kan..
 
okeh...
kenapa takde gambo penantin?
sebab tak snap..
adehla...
takpo..
nengok gambo kita jela eh..
kih3..
 

 


ini somi ku sayam..
hehhehehe..
sorang mata bulat.
sorang mata sepet..
takpo laa..
kan yang..:P
 
dan masa nengok pelamin nih..
somi kate..
macam pelamin kita kan yang..
kita haah kan je..
simple but nice..
hohoooo..
 
 


teringat letteeeew..
auwwwww...
 
okeh..
 
throwback lak malam nih.
hahahahaa..
saje je..
 
okeh bai..
 
xoxo
nadea ramly