CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, August 3, 2014

Sentuhan Mejik

Aritu...
tiba-tiba tengah keje..
dapat arahan..
dari penasehat dan perunding insuren HKCC, +Makbed Journal ..
kene pi rumah beliau sekarang...!
bos nak tengok perut ko..
katenye..

uik...
teruih rasa seram..
tak cukup dengan itu..
beliau juga tag macik di pesbuk..
napak tak mereka rindu..
hahahaha..

sebenarnya bukan apoo..
bigbos kopi kami +haida kamaruzaman turun Manjung..
maka dengan itu..
arahan itu juga tertakluk kepada daku juga la selaku kak long kopi kawasan Lumut/Manjung ini..

Macam biasa..
somi amik kat tempat keje..
pehtu mintak beliau antakan ke rumah Makbed..
dia pon kene balik umah semula untuk amik barang yang tertinggal.
kate kita..
lepas dah setel urut saya kol kamu eh yayang..
*sebenornye akai nak buka kat luar..
hahahaa..

Okeh..
Maka, sampainya di rumah Makbed.
Lalu berjumpa lah kami dan bersalam-salaman...
tanda kemaafan..
Pehtu derang soh aku tuko pakai kain batik..
dan sesi mengurut pon ingin bermula..

Bos kopi nih macik urut juga tau...
cuma disebabkan kebizian menguruskan kopi dan anak-anak kopi..
makanya dah lama tak 'sentuh' orang...
tapi..
alhamdulilah..
bos sudi menyentuh dakuuu..
auwwww..
eh...!

Kesan daripada keguguran pada bulan 5 aritu...
peranakan macik sedikit jatuh dan tidak berada pada kedudukan yang tepat...
maka nya, beliau meletakkan kembali ia ke tempat asal...

pehtu dapat pakej kene marah..
sebab..
aritu tipu mereka..
kate dah pegi urut.
padahal tak penah urut pon lepas je gugur aritu..
sobbssssss...

oh..
beliau cakap badan macik dah sezen..
uwaaaa..
napak tak..
napak tak..
abis urat2 kita yang tersimpul-simpul tu dia betulkan..
batu meriyan yang bermain larik2 pon dia dah tangkap..
dan angin2 meroyan haku dah sampai kepala..!
lagi skali kene marah..
macik tadah jela..
dah salah sendiri kan..
huuuuuu~

kate bos..
ini urutan asas..
dia mintak kita pegi lagi urut sampai kali ketiga...
pehtu sat g macik dok pikir.
kat lumut ni katne nak carik macik urut..
ade jugak kang aku bertapa kat kontan..
soh bos betulkan balik badan kita yang dah sezen ni katenye..
uwaaaa..

sebelum ni ade juga urut masa kat Kuching..
naikkan semula peranakan tu.
tapinya..
agak sakit la..
yang nih?
tak sakit pon..
sikit jela masa nak letakkan dia balik kat kedudukan asal..
siap haku nak tertido...
besnye jari jemari kakbos di badanku..
huuuuu..
kalo lagi lama kompom haku tido..

lepas urut tu..
humangaihhh..
sedapnya badannnn wehhhhhh...
ringannya kepala wehhhh...
segala-galanya best.

ucapan tak terhingga kepada bos +haida kamaruzaman .
sebab sudi menyentuhku..
dan memarahiku..
kerana tidak menjaga kesihatan..
hahhaha..
adeh..

juga kepada +Makbed Journal ..
yang menjadi penasehat kepada insuren insuren team HKCC..
Juga kepada kak Faeza..
yang menjadi model bersama dalam menjayakan rancangan inih..
kih3..

dan tidak lupa kepada kawan-kawan team HKCC..

okeh..
nak tahu ape lepas tu aktibiti kitorang?
bergamba itu WAJIB..
Sila lah layan model-model ini dengan gembira..
hohohoh..

nak beli kopi?
whatsapp ke 015-92622780..
untuk maklumat lanjut...

hohoooo...

layannnnn...

zasss...





xoxo
Nadea Ramly