CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, September 20, 2014

Bantal mengandung osem...

Takde idea nak masak ape arini..
Huahhhh..

Tapi..
Nak share satu bantal best.
Rasanye kita tak buat entri lg..

Iaituuuu...

Taraaaaaaaaa....



Bantal untuk ibu mengandung dan tak mengandung..
Hoyehhhhhh..

Kenapa untuk orang tak mengandung juge?
Sebab somi pon sama nak baring kat bantal nih.
Muahahahhha..

Ini untuk keselesaan mereka yang rasa perut tu dah berat.
Atau masa tido rasa x selesa.
Sebab bila perut makin besar.
Rasa macam x selesa nak tido.
Lepas bersalin pon boleh je nak pakai.
Letak baby.
Lipat je bantal tu..
Cane nak lipat, sila gugel..
Muahahahahaha..

Ia datang dengan sarung yang bercorak.
Nak zip atau tak.
Nak bercorak atau tak.
Harga pon lain2 la.
Sebab yang bersarung ade zip lain harganya..

Kita beli kat fb Sofia Suhaimi..
Dia dh la baik..
Puas hati la beli kat diaaa..

Kita beli masa kita peknen aritu.
Tapi takde rezeki.
Nanti peknen lagi nak beli lagi boleh?
Hahahahahhaak..

Doakan kami ya..

Oh..
Kalau ape2 nak tanya bantal tu.
Boleh pm kat fb Sofia Suhaimi tu.
InsyaAllah..
Anda puas hati..

Osem kan??

*berangan*