CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, October 6, 2014

Hepi besday mak & mama..!

Raya kali ni memang osem.
Dua2 mak kita, selebret besday.
Yayyy!!

Sejak 3 minggu yang lepas.
Kami memang tak balik KL.
biasalah.
Alasan lapuk.
Keje banyak.
Okeh, realitinya, memang banyak keje.

Kali ni memang sedikit eksaited nak balik.
Konon2nyeee.
Balik raya.
Orang balik kampong.
Kami balik bando.
*nyampah*

Mak kita, 
Besday nye pada 1 Oktober.
Mama kita,
Besdaynye pada 4 Oktober.
Senang nak ingat..
Muahahahaha..


Deme berdua ni macam berjanji.
Pakai biru.
Nama pon dedua pangkal M.
Masilah nama mak kita.
Maimon nama mama (mak mertua) kita.
Sorang genap 55 tahun.
sorang genap 59 tahun.
Deme ni mula berbesan sejak 10 jun 2011.
Sejak kita dan somi selamat dinikahkan.
*saje bitahuuuu..

Okeh, sambung citer..
Makaaaaanyaaaaa..
Kita pakat2 dengan somi nak selebret besday org yang kami sayang nih..
Memandangkan korum dah cukup kt umah mama,
*tanpa kak lang sebenarnye yg berada di ganu*
Namun, acara potong kek tetap dijalankan.
Hohoooo..


Ini kek untuk mama.
Black forest katenye..
Mane mama kami..
Taraaa,,,


Sengih gembira.
Plus terharu.
Kate mama..


Ini pula kami.
Dua org budak kecik tu anak along..
Muahahahaa..
Peace yawwwww...
Tak banyak gambo kt umah mama.
Sebab kek tu mcm mintak dimakan cepat.
Kui3..

Ini disebelah petang.
Di sebelah malam pula.
Turn mak pula selebret besday dia.


Ini kek mak.
Tiramisu katenye..


Dan ini mak.
Bersama abah.


Ini, kami satu pemili.
Perangai masing2 memang cenggini.
Tak behave kalo bergambo.
Hmmmmmph..


Ini pon..
Besepah2 tangkap gamboooo.
Tahpape..


Abah pula sebok suap mak.
Mak pula sebok pandang camera.
Yang belakang tu kt sopa tu?
Tapayah cakap pape.
Dia memang pangai camtuuuu..


Dua orang belakang tu pon sama.
Hohhhh!!

Takde hadiah mahal untuk kalian.
Tapi ini saja kami mampu buat untuk kalian berdua.
Maaf dari kami berdua.
Sebab kadang2 jarang balik.
Kami tak minta apa2.
Doakan kami cepat bertiga.
Doa ibu kan mustajab.
Hihihihihi..

Semoga kalian dilimpahkan rezeki.
Diberi kesihatan yang baik..
DirahmatiNya.
Dan sentiasa ceriaaaa..

Takde kalian, takde la kami.

Menten heppi go lucky okeh mak n mama...

Dan

Selamat hari rayaa semuaaaaa..

Nota : umah mereka x jauh. Dlm 5 minit dah sampai. Makanya kami tak penah gado nak balik umah sapa dulu.
Kih3..

Jangan jelesss..

Okbai...