CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, October 11, 2014

Kucen kunen kiut di Kaison..meowww~

Aritu pi AEON Manjung.
Saje jalan-jalan.
sementara masih berdua nih.
Selalu juga pi Popular.
Beli buku.
baca nya tah bila.
muahahaha..
tapi..
Kedai peberet kita sekarang adelah Kaison dan Daiso.
haihhhh..
naik gila pegi sini.
tahpapee..

Kita ni suka membeli.
tapi skang napsu kene tahan sikit.
sebab bigbos kopi dh beku acc kita.
grrrr..

Okeh.
Cam biasa.
pegi la soppin dengan seben.
seben pon macam biasa.
banyak nau hep diaaa.
uwaaaaa..
santeknye sarong kusen tu.
tapi,
beliau tak kasik beli.

Tapi..
kita dapat lain..
memandangkan kitorang punye tempat baju kotor dah tak berapa ok.
makanya,,
Taraaaaa...


Somel tak??
muahaahhha..

Ia lebih luas.
lebih besar.
dan lebih comel.
harga?
kalau tak silap kita.
Rm12.90..


Korang rasa bila dah beso cenggini.
bajet nak sikit2 ke?
semua nak sumbat.
suka pulak nengok penuh .
muahahahah..

Lepas tu.
ini pulak hasil tangkapan kat Daiso.
Daiso ni barang2 dia semua RM5.
Menyampah pulak.
Rasa semua nak beli..


Ini penyapu ajaib.
penyapu ke mop tah.
yang biru tu pulak.
tisu dia.

Cara dia.
selit bucu2 tisu kt yg kaler putih kt mop tu.
untuk jenih yang rambot suka gugur.
habuk berterbangan.
dan bagi yang malas sikit macam kita nak menyapu hari hari.
dan mengemop.
boleh try ni.

Wet tisu tu yg biru tu.
so far guna macam best.
kalo sapu asek terbang je habuk kan.
Bebulu je kan.
cer try ni.
sapu dan mop at the same time.

Arini penat kemas umah..
huwaaaaaa...

Asek balik kl je kan ko emi nadea.
yakdishhh..

Korang..
pi la Kaison.
dan Daiso.
besttt,.
Duit pon jalan dengan best.
muahahahah..

Okbai..