CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, March 15, 2015

AEON Taiping saksi...!

Ingat tak entri nih?
yang pasal cikpa kawen tu...?

ha...
ini sambungannya...

lepas ja kenduri cikpa berlangsung, kami ke AEON terdekat..
tak jauh dari umah pengantin..
ade la sedikit diskusi sebelum anto bos kami tu balik umah mertua dia...
somi dia, dia dah soh balik dulu dah..
hahahhahahaha~
ampeh mu bos...

biasalah..
kami miting kat AEON..
tak kisah la AEON mana..
janji AEON..
bahahaha..

Wingzone kat AEON Manjung tu slealu la jadi tempat kami miting..
board of director..
ni ngan CEO pon kat AEON gak..


ni la bos kita..
lambai sikit..


Lepas makan lagi dan diskas lagi..
kami pon hanta la beliau balik..
tau tak , best gilaaaaa kat sini...

nama kampung ni adalah Anak Kurau Batu Kurau..
seronok giler tengok itik, kamben..
sume live..
dan suasana aman dan tenang...



muka eksaited...

okeh, yang ni tengah bebel pahtu kene snap gambo..
hahahahahah~





mereka bedua kawan baik..
sahabat karib.
kita tengok depa ni saling sokong menyokong..
dua dua ada kelebihan memasing...
makbed (berjubah biru) adalah ejen insuren kakbos..
dan aprentis serta team HKCC..

depa ni jenih jalan terus..
no belok belok..
orang kata apa pasai depa..
biaq pi..

kita kenai depa pon tatahu cane..
tetibe je kenai..
hahahahahaha..

tapi.
kita syukur ade kawan merangkap kakak macam depa..
banyak la depa ajaq pasal hidup..
especially kakbos tu..

banyak kita berubah dah kate dia..
skang pon orang kata apa, bukan kudis bagi kita..
sebab dengan depa nih..
team HKCC lagi..
memang tak sempat nak mengata orang..
pahtu sat g aku dok heran..
awat orang dok sebok ngata orang lain.
banyak betui masa depa..

kawan ngan depa tapayah puji puji .
tapayah ngumpat2..
buat keje, jalan..
otak kene pk positip..

eh..
merepek dah..

depa dok bahan kita nih..
sebab tak penah tengok itik dan kambing..
ciss..

penah je..
kat tv..
ek eleeeeeee...

sebelum balik..
kita dapat ubi lagi..
gemok gemok..
tanam senirik..
jiran mak mertua kak bos kita kasik..
huyyyoo..

pokok inai mertua bos aku pn aku dok amik..
pe mende la ko ni..
adohaiiii...

nanti, nak datang lagi..
seronoknyaaaaaaaaaaaaa ada kat kampung..

kat lumut nih?
panassss jee...
hoh~

entri ni macam nak tunjuk baju kan?
haah pon..
alalalalal..

suka?
g tengok FB Norie Signature..
kita beli kat sana la..
hohohohoh~