CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, March 15, 2015

Cik Pa dah kawen..yay~

14 Mac 2015, salah sorang kopisista kami KAWEN!
Alhamdulilah~

ke Taiping la kita mak jemahhhhhh!


asenye kami bertiga ja HKCC team yang datang..
yang lain ada urusan~

pirst skali bila bos kopi kami mai..
kami dok picit picit.
belek belek..
muka dia...
sebabnya?
dia teruja dengan pondesen (foundation) yang dia pakai kat muka dia..

dia ni jenih takdak tempek pa pa kat muka..
so bila dia pakai pondesen ni macam kami emezing la..
buang tebiat ke bos aku ni kan..
tetibe ber pondesen pulak..
padahai dia la orang paling tak mekap pi mana mana pon..


Nampak tak muka memasing?
dia sengih dia jaa..

okeh, kali ni behave sikit..


dah makan,
dah jumpa penantin..
mari pulang..
dah laga-laga pipi perantin pon.
okeh, gambaq lagi..
aihhhhh~



napak macam haku sedang mengajak bergosip..
cis...

apepon mekaseh tuan yang tangkap gamba nih..
napak kami jojes sekali~

OKeh...
selpiaq dimana mana..


yayyy!
dapat teloq!
eh...


dah dah..
jom pi diskas bisnes..
posing ja keje kome~

mekaseh penantin dan keluarga perantin..
jemput kami..
daging masak itam tu sedapppp kotttt!!
semoga ikatan ini berkekalan sehingga akhir hayat..
aminnn...


selpiaq lagi?
hopkos...
kemana kami??

ade lah!
tunggu next entri...
okbai~