CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, March 19, 2015

DUKE di Manjung~

DUKE datang Manjung!!
DUKE?
Datuk Ustaz Kazim Elias la..
bukan highway DUKE tu...

Pada 9 Mac 2015 yang lalu...
seorang ustaz yang kita kagumi dengan ceramahnya datang Manjung..
huyehhhhh~

kita pon apa lagi..
pakat la dengan kengkawan nak pi sesama..
nah..
tetibe kebetulan sama pulak ha tema nya...
taraaaaa..

*depan umah pon jadi nak begambo*





Kami sampai dalam jam 9 malam..
masa nih.
orang dah mula ramai..
ni le muka laki sume otstesen..
hahahahah...

elok ja duduk 5 minit..
hujan mula turun..
memula sikit..
pahtu makin lama makin lebat..
mulanya kitorang pindah tempat..
still sama...

memandangkan ade budak kecik dua orang..
so kami decide takmo stay..
sebab hujan tak menunjukkan tanda-tanda berhenti..
dan makin lebat..

perut lapar nih..
pi singgah sat beli nasik ayam kukuih..
pahtu makan secara berjemaah di rumah Liza..
ahhahahahaha.


kata somi masa tu, 
dia terdetik gak cane kita boleh pi sedangkan hujan kot malam tu..
tapi kita cakap la.
memula tak ujan..
pahtu ujan...

takpela..
takde rezeki kan.
nak buat cemane..

ne tau navy day nanti depa jemput lagi.
boleh pi lagi...

harap harap begitu lah...

*abaikan la muka kita yang letih tu..letih keje woooo~