CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, May 28, 2015

Piknik : Makan sandwich mandi Laut~

Kauuuuuu..
dah lama tak mandi laot..
mandi ke???


Nampakkkkkkkk!
bak kate kak engku..
gamba lautt kauuuu...

Plan ni semua last minit.
pagi pegi pasar beli barang dapo, masa tu la idea tercetus...

Lokasi pilihan adelah yang terhampir dengan kediaman kami.
Telok Batik je nyahhhh...
tak sampai 10 minit..

Menu bawak berkelah?
sandwichhh..
taraaaaaa...


Kami tiga sekawan..
hohoooo..
padahal ade lg 3 org..
meka ade hubby dirumah.
so weekend2 ni abeskan masa dirumah bersama suami lah.
kami?
Hubby kami pegi menjalankan tugas negara..
cececewaahhh...

welfie duluuuu, mistiii!!


Okeh..
sandwich mereka yang siapkan..
huhuk..
gu sandwich apekah di petang2 tepi pantai indah permai ini?
haruslah kopiii..
ye dak....
slurpppp..

Disebabkan kita ni maleh nak bancuh2 ayaq..
maka nya tiga paket HKCC dan sepeket SKBP digunakan dalam acara koyak, goncang dan minum ini..
mudah kan?



Pose maut termos haku..
bahahahaha.

Dah..

moh nengok momen momen indah kitorang..

Cek cek cekidaut...








Eh..
mana kita kan?


Taraaaa..
semasa gambo ini diambil.
ombak sedang menderu lajuu ke kaki dan burrrrrr..
basah seluar mak hencik..
huuuuu..

Kita tak mandi..

sebab ingat nak bekelah je.
sekali masok2 kete depa abaq.
laaaaa, awat cantik sangat..
cisss...
Rupanya ade misscomm disitu.
haku tak dengor depa sembang masa pagi tu pi paso tu kate nak mandi.
huaaaa..
tapi takpo.
kita dah mandi dah pon.
*kaber*

Takde kata nak digambarkan..
cuma gembira.
kerana kalian adalah sahabat kita.

Semoga persahabatan ni kekal sampai bila bila...


credit to : Ayin dan Liza serta anak-anak


mari plan tuk next weekend..!!


HoyehhhhH..


Nadea Ramly

xoxo