CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, January 15, 2016

Food Lab Ipoh~

Harituuuuuu.
Kawan kakjojes bawak pegi makan.
Dekat FoodLab.Ipoh.


Okeh.
Makanan yang lain tu props je hokeh.
Kakjojes tak makan banyak tu.


Ini nama dia Mary Had A Little Lamb.

Siyesss laaa..

Tengok menu depa.
Rare!




Masa nak order rasa macam nak nyanyi.
Bahahahaha.

Pahtu otomatik nak ingat filem tu cerita camana.
Tahpape..

Hiasan dalaman rileks je.
Cool.
Pakai palet kayu tu.
Buat meja.

Tak perlu nampak mewah untuk tarik pelanggan.
Makanan osem.
Cepat sampai.
Sabar layan karenah pelanggan,
InsyaAllah orang datang lagi.




Meatball itu homemade tau..
Kita rasa, sedapppp!



Penuh mejaaaa haaaa..

Tau dak sape yang bertanggungjawab keatas kehancuran diet kakjojes malam tu?

Ni ha..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



Mereka ini lah yang bertanggungjawab bawak kakjojes dan rerakan makan memalam.
Huhuhuk..

Apepon,
Terima kasih sahabatku Puan Ratnah dan suami beliau Encik Wan.
Depa ni memang kaki makan.
Tengok fb depa asek pegi makan saje.
Huuuuuu~

Oh, FoodLab.Ipoh ni area RTM Ipoh.
Korang waze je lah.
Bab jalan jalan ni Kakjojes fail sikit.

Huhuhuk~

Belanja gambar petang sebelum g makan.
Kita release tension dulu.





Jumpa lagi di lain entri.
Zassss~