CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, March 23, 2016

Nak kurus? Senang je..

Okeh..
Bebaru ni KakJojes ekot mak dan abah pergi hantar rombongan meminang anak dara orang kat Rawang.
Sebenarnya kawan baik KakJojes punya abang yang tunang.
Mak kami ni berkawan lama dah..
dari kami kecik-kecik lagi sampai la dah besor panjang melebor nih.
bahahhahaa..
Kebetulan balik KL so ambik kesempatan la mengekor..
ko rasa dah besar panjang ni nak ke mengekot sebenarnya..
tapi haku rajen je nak ekot.
kih3..

Nak dipendekkan cerita ade orang kata KakJojes kurus bila tengok gambar KakJojes uplod kat FB nih.


Yes, dah kurus!!!

*so selama ni aku gemok ka?*

Kawan kawan ade tanya camana nak kurus..
senang nye..
Disiplin.

Ni nak habaq na..
Takde nye boleh kurus tanpa jaga pemakanan.
Tanpa eksesais.
Udah udah la membongak makan pil itu ini terus kurus..
KakJojes kurus cara sehat.
Nama pun KakJojes.
kene la Jojes sentiasa.
bahahahahah..

Okeh..
KakJojes minum kopi HKCC ni.
dah 4 tahun.
caye ke tak.
yes..



ade testimoni depa kata kurus.
tapi KakJojes tidak kurus.
tapi ia menstabilkan BMI KakJojes tahuuuu!
which is sebelum ni underweight.
tak sesuai nau tinggi ko dengan berat ko Jemah...

Cer google Haida Kamaruzaman.
kompom kua kopi tersebut.
Rege sekotak RM 49.90 ade 20 sachet.
minum ekot sukati korang bila nak.
kalau sedap sampai 3 peket pon jadi sehari..
atau kat fb cari hashtag #kopipepel, #hkcc, #kopisubur, #kopiherba.
Boleh contact depa.

untuk memastikan pelaburan sentiasa berjalan lancar,
KakJOjes turut mengamalkan Kapsul Pil Halia.
Ala, mana tah gambar nye tah..
tak jumpa..huhuk..

selain makan dua benda itu.
Eksesais jangan lupa.
Zumba ke.
Joging ke.
Erobik ke.
Bagi keluar peluh sikit.
Bila sehat badan cergas.
sape la takyah eksesais pahtu boleh kurus.
Kurus kejap je tu citer dia..
hmm..

Makan pun kene jaga tau.
Kadang-kadang kakJojes bawak air + lemon pegi keje.
Lawass.
heheheheh!

Okeh,.meh layan gambar sat..


Ini tunang abang kawan baik KakJojes..
Yang tengah-tengah tu ye..


ini pulak dua sahabat baik dari kecik.
Okeh, dua dua ni bini orang..
tapayah nak ngorat sangat.
okbai.


Wefie dulu dengan tunang orang..
yang tengah tengah tu diapit oleh bini bini gengster orang.


Cantik tak mata KakJojes?
Disebabkan malas nak pakai spek.
tak jojesla weh pakai spek pi kenduri..eh.
Maka KakJojes cuba memakai contact lens yang baru dibeli ini.
Lamo dah tak pakai.
ini yang saiz besar..


Kalau nak beli, contact Puan Shida di talian 019-5592243.
KakJojes beli RM 30 sepasang.
Yang ni kaler violet.
ade power tau..
ko ingat sesaje aku nak pakai...
tak kuasa makkk nakk kalau semata nak melawa..
KakJojes ni rabun orangnya.



Jojes tak KakJojes?
Hopkos la..

Abaikanla perangai KakJojes yang gembira berjumpa sahabat baik dia tu.
Memang mereng sikit depa ni kalau jumpa..
bahahahha..~

Okehla..
Jangan lupa lawat Fb KakJojes di NadeaRamly.com.

Pegi like lelaju pon takpa...
okbai..