CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, July 14, 2016

ENTRI KHAS : Happy anniversary mama dan abah..

Selamat hari ulangtahun perkahwinan yang ke 32 mama dan abah...
:)



Amacam, sweet tak depa?

Ini ibu dan bapa mertua saya.
Sungguh saya gembira berada dan diterima dalam keluarga ini 5 tahun yang lepas sebagai menantu.
Menantu kedua bagi mereka.
KakJojes boleh kata mereka berbeza karektor tapi serasi bersama.

Sedikit sebanyak tentang mereka.
Abah saya seorang yang suka buat lawak.
Suka bergurau.
Rajin bercerita.
Kalau tanya jalan jalan kat KL Selangor ni, abah memang lejen.
hihihihih..
semua dia tahu..
 
Ibu mertua saya pula agak serius namun suka ketawa.
*ya ampun mama..hihihih*
Belum pernah tengok mama marah.
Cool je.
Suka ketawa.
Sangat berpengalaman dalam bidang kerja beliau dahulu.
Juga disenangi oleh rakan pejabat beliau.
Oh ya.
Mama saya ini kecik molek orangnya.

Ilmu kerja KakJojes banyak cedok dari mama.
Sebab mama dulu kerja di MINDEF..
sekarang mama dah pencen.
Banyak masanya dihabiskan dengan menanam pokok dan berbudi pada tanah.
*korang rasa tough ke idooookkkkkkk*
gittewww..

Mereka dikurniakan 4 orang anak.
dua lelaki dan dua perempuan.
Suami saya anak kedua.
Cucu baru dua orang.
sepasang.
dari perkahwinan anak mereka yang pertama.

So far mama dan abah ade dua orang menantu.
dan KakJojes adalah menantu kedua mereka.
Anak kedua mereka ialah cinta hati saya.
woot woot..
*mohon somi tak kembang disana*
InsyaAllah tak lama lagi dapat menantu lelaki pulak.
hehehehe..

Walau menantu mereka yang ini sibuk je la semedangnya.
Anak mereka pon sebok la juga merantaunya.
Mereka sungguh paham.

Mana nak dapat mertua begini?
cer citer..
heheheks.



Ini gambar raya pertama haritu.
dua orang lagi tu, adik ipar KaKjojes.
eh, kakak ipar jojes.
adik adik pon hopkos la jojes..
bahahahahha..

suami tak dapat balik raya.
maka kami hantar gambar ini kepada beliau nun disana.
dengan ucapan, sila jeles..
:p


bergambar lagi lah..ape lagi..

Dikesempatan ini.

Emi dan Angah nak ucapkan selamat hari ulangtahun perkahwinan ke dua tiga puluh dua kepada mama dan abah.
tanpa mama dengan abah, 
tak mungkin ada angah.
dan tak mungkin emi kawen dengan angah.
dan jadi menantu kalian.

Terima kasih membesarkan seorang lelaki terhebat itu.
:)

Kami doakan impian mama dan abah termakbul.
dilimpahi rahmatNya.
diberikan kesihatan yang baik.
dirahmati Allah SWT.
 Abah dan mama sentiasa ada dalam doa kami.

kami juga mohon doa mama dan abah.
untuk kesejahteraan rumahtangga kami.
 dan berkekalan sampai bila bila.

psst..
KakJojes tanya tips bahagia mama dan abah.

Jawapan mama ialah:

Mama banyak bersabar. Yang lain mama banyak redah saja.

maka, kita redah je..
hhihihihhi..

terima kasih mama dan abah..
:)

= = =

Ikhlas,
Anak di Langkawi.
Menantu di Lumut.


Nadea Ramly