CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, July 24, 2016

Rahsia kurus?

Hurm..
Ramai nak tahu rahsia jojes dan kurus KakJojes.


Ramai ke? 
Kih kih kih.


Okeh, untuk mudah cerita.
KakJojes taip entri saje lah.
Senanggg..
Boleh baca ulang ulang.

Dulu dikenali sebagai Kapsul Pil Halia atau nama singkatannya
KPH.
Botol dan packaging juga berbeza.
Harga pon beza sikit dari sekarang.
Tapi khasiatnya tetap sama.


Nampak takkk..
Itu botol lama. 
Botol baru pula macam gambar dibawah.
Depa pluskan kunyit pulak.


Kapsul Pati Halia plus Kunyit ini ada
60 kapsul.

Harga adalah seperti dibawah.
SM RM35
SS RM42
sebotol.
Belum masok kos pos.

Ni ubat kurus ke weh?
Pada KakJojes ia bukan kepada kurus.
Tapi ada orang makan memang kurus!
Yela..
Badan tak sama.

Penting pada KakJojes ialah sistem penghadaman perlu lancar.
Mudah cerita, untuk orang ada sembelit.
Susah berak.
Banyak angin.
Dinasihatkan untuk ambik pil halia ni.

Meh tengok testimoni nih.


Oh.
Untuk kesan lebih efektif.
Kebanyakan mereka ambil dengan pakej kopi.
Kopi HKCC ni pon KakJojes minum.
 4 tahun dah.

Siang minum kopi.
Malam makan pil halia.
Esok membuang dengan gembira.
Bahahhahaa..

Angin dalam badan ni bahaya tauu..


Sampai hilang pertimbangan..
Takottt!

Ada banyak komen dan testimoni dari pelanggan. 
Meh baca ni..











Apa pun.
Semua nya dengan izin Allah.
Yang penting kita usaha.
Allah kan suka hambaNya berusaha.
Lelebih lagi bab kesihatan.
Kalau sihat boleh beribadat dengan selesa.
Kan..
:-)

Nak beli KPH ni whatsapp saja KakJojes.
+60134804519

Okeh?